Beoordelingen van Mr. Sushi Amsterdam

Recente recensies

4.0
Daisy
26 mei 2023
Yunus Tjon
17 mei 2023

eten was er snel en was lekker warm...heerlijke sushi zoals altijd

Marcello
15 mei 2023

Order was niet compleet, heel vaak gebelt naar tel nr die op de bon staat, gaat over maar niemand neemt op.

Rayner
15 mei 2023

Heerlijke sushi ! besteld weliswaar met moederdag , mogelijk dat hierom ook bezorging beetje laat was en het duurde wel even. maar dat mocht de pret niet drukken !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reinoud
14 mei 2023

Zoals altijd. Helemaal prima op tijd en superlekker.

Tobi
25 april 2023

Heerlijk vers! Lekker sushi voor een leuke prijs!

Maya
25 april 2023

Duck sushi was helaas niet te eten. Vlees was heel droog en stug en niet te kauwen. Ook rook deze duck sushi naar vis wat de smaak bederft. Heb deze rol helaas weggegooid. Bezorging was snel.

Bobby
22 april 2023

Lekker zoals altijd, maar ditmaal 2x normale salmon poke bowl gekregen, ipv spicy die was besteld

Maartje
14 april 2023

Jongens, wat ging er mis? M’n sushi arriveerde door elkaar geschud alsof er mee gevoetbald was. Er zat geen unagi saus op m’n dragon roll, en er was geen wasabi. Geen succes, dit is de laatste keer dat ik op een vrijdag bestel. Do better!

Anna van Diepen
3 april 2023

Sashimi was dunne plakjes, edamame door gekookt en de sushi niet mooi in verhouding

Liesbeth van der Heide
1 april 2023

Ik vond ze heel lekker!

Wb
30 maart 2023
Ranjani Roelfsema
27 maart 2023

altijd goed / vers.. Houden rekening met allergie als je dat vermeld. Bezorging altijd netjes stipt

Carola
25 maart 2023

Eten was als altijd prima. En begrijpelijk dat vrijdag avond druknis, dus dat de bestelling een uur duurt is geen probleem. Aangegeven tijd, 20.40. Om 20.55 hebeld, zou met een kwartiertje onderweg zijn. Uiteindelijk om 21.25 nogmaals gebeld, bestelling was nu echt onderweg. Echter zaten wij nu al 2 uur, waarvan 1 uur langer dan verwacht met honger te wachten. Helaas ook niks aangeboden ter compensatie, korting op een volgende bestelling of op de huidige. Erg jammer. Weet niet of ik volgende keer in het weekend weer bestel.

B
25 maart 2023
T.f dalnoot
23 maart 2023

Eten was vandaag niet normaal als ik gewend ben. Rijst was erg nattig en sushi viel uit elkaar. Smaak was ook anders.

Mark
19 maart 2023

Zeer vriendelijke bezorger, maar als je om 19:35 sushi besteld, verwachte levertijd 20:40 doorkrijgt en het pas om 21:20 komt is er echt wat mis. Gebeld waar het bleef, kreeg te horen dat het klaar stond, maar er geen bezorger beschikbaar was. Slecht geregeld

Tatiana
17 maart 2023

Wij zijn zeer tevreden, in elk opzicht.

Arie van Eijden
11 maart 2023

Eten wederom perfect; kunt U mij aangeven waar ik mijn in de loop der tijd gespaarde punten kan aantreffen?

Lianne
11 maart 2023
Janine
10 maart 2023

De sushi was zoals gewoonlijk lekker, maar de bestelling was erg traag. Ik had om 12.15 besteld voor 12.40. Het was pas om 13.10 klaar. Bovendien waren de warme gerechten het eerst bereid dus helaas koud. Jammer.

Any
9 maart 2023

Duurde langer dan gepland en alles was koud

cupido van den berg
5 maart 2023
Geraldine
3 maart 2023

Was c vooral veel geld voor weinig sushi. Niet bijzonder, maar wel lekker.

Hope
2 maart 2023

yakatori erg flauw en beetje week/niet lekker randje, dim sum box slecht, leek oud gezien de structuur en onze eerdere ervaringen, slecht gevuld, alleen de garnalen waren okay, sushi was okay

Luc van de Wiel
25 februari 2023

Lekker snel bezorgd, in de Crispy Box smaakt alles wel erg hetzelfde.

Dennis
25 februari 2023

Sushi was lekker, maar €78 aan sushi en 1 mini flesje soya? Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik daar voor moest betalen. Te belachelijk voor woorden dit! Onacceptabel voor dit bedrag kan ik all you can eat sushi ergens eten inclusief bediening en zoveel.soya als ik nodig heb.

Van Nieuwkerk
20 februari 2023

Smakelijk en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ni
15 februari 2023

Kwaliteit echt fantastisch. Bezorging laat de laatste tijd zeer te wensen over. Elke keer erg lang wachten.

Ryan
14 februari 2023

Was kleine beetje koud geworden maar was lekker

Ni
8 februari 2023
Van Nieuwkerk
6 februari 2023

Super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
4 februari 2023

Heerlijk !! En snel bezorgd!

Elsa
30 januari 2023

Sushi was heerlijk. Had het werk voor 530 besteld en bezorger kwam 45 min te laat.

Ali
28 januari 2023
Nina
23 januari 2023

De kwaliteit van de sushi is super. Echt altijd hetzelfde en lekker! Bezorging was deze keer dramatisch. 20 minuten na gewenste bezorgtijd werd ik gebeld met het komt eraan. Uiteindelijk na 1,5 uur pas bezorgd. Even wachten vind ik geen probleem, het is zondag en iedereen besteld, maar dit is echt dramatisch. Stop dan met het aannemen van orders als je het niet aankan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JJHG
22 januari 2023

Derde keer dat de gratis roll er niet bij zit en altijd is het de volgende keer gaat die er bij. Weer niet, zelfs niet met een opmerking bij de bestelling. Helemaal klaar met mr sushi altzheimer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jac van Nieuwkerk
16 januari 2023

Prima weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
15 januari 2023

Bezorger was zo snel niet normaal hij maakte nog een leuke beat op me deur ipv aan bellen😂, en het eten was echt lekker. Elke keer weer tevreden! Dank jullie wel!

Ron Zirkzee
15 januari 2023

Erg Erg Lekker. We hebben er echt van genoten. Zullen het ook zeker weer een keer herhalen.

Monique Mavie
14 januari 2023

Lekkere sushi’s!

Nardy
8 januari 2023

Aardige bezorger, vlotte bezorging en alles goed verpakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daisy
5 januari 2023

Heerlijk!!!

Rob
1 januari 2022

Zoals gebruikelijk weer perfect. 13.00 uur afgesproken op te halen en stond ook klaar om 13.00 uur.

Arifi
31 december 2022

2,5 uur moeten wachten

Sebas
31 december 2022
A. Mbd
30 december 2022

Had een grote bestelling geplaatst ver van tevoren en het kwam perfect aan, ook nog op tijd! Bedankt :)

Ron Zirkzee
27 december 2022

Ontzettend lekker en prachtig op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sushi eten
25 december 2022

Wij bestellen hier vaker het is altijd goed. Ze zijn ook heel flexibel met iets net iets anders doen voor je (sesamzaad ipv vis eitjes). Goede service. Gister vonden we helaas de tonijn rol niet lekker (smaakte een beetje oud) en ook zat er in eentje van de tonijnsalade een stukje hout leek het wel? Het was in ieder geval iets hards.. Het zal een incident zijn want we hebben nooit eerder zoiets meegemaakt maar toch jammer. We hebben de tonijn rol verder weggegooid. :(

Egtberts
24 december 2022

Netter verpakken! Voor €70 was alle sushi in 1 grote bak gedaan, 1 rommeltje was het. Zonder soyasaus, wasabi, stokjes Kwaliteit vonden we ook matig, waren beter gewend van Mr.sushi

v. Burk
20 december 2022

Tas kwam gescheurd aan, eten stak er half uit. De crispy salmon is gehalveerd qua grootte, maar niet qua prijs. Verder was het eten lekker. Flamed sashimi en tempura roll waren erg goed.

Shally Weegenhuisen
19 december 2022

Sushi was erg lekker, maar ik had het idee dat het al enige tijd klaar stond. De gefrituurde garnaal sushi's waren namelijk niet meer krokant, maar zacht. Dat was wel jammer. Verder was het wel lekkere sushi en de bezorging was vriendelijk en op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reinoud
18 december 2022

Heerlijk, goed op tijd. Genoten.

Luna
18 december 2022

De bestelling was koud, kwam een uur nadat we bericht hadden dat het onderweg was en er zat geen cola bij die we besteld hadden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

U
18 december 2022

Ik bestel altijd hier omdat de sushi echt lekker is. Maar helaas doen ze er een eeuwigheid over om te bezorgen. Bij me vorige bestellen was er ook een hele pakje soja saus lek, alles lag onder en me sushi lag omste kop. Maar ik ga zeker weer bestellen, echt lekkere sushi!

Annemarie Barendse
17 december 2022

Koud te weinig sashimi 5 ipv 6 vaste klant gebeld mmm volgende keer ophalen fijne avond pffff zo jammer dit voor 40 euro

Sas
17 december 2022

Super lekkere poké bowl afgehaald!

Samantha
17 december 2022

Eten is altijd goed heerlijke sushi Heb er alleen 2 en half uur opgewacht! Geef dan niet aan dat ik een tijd kan kiezen als je toch niet kan komen en dat het een beetje uitwijkt door drukte snap ik maar vind 2 en half uur veel!!

Sandih
11 december 2022

Normaal super tevreden, alleen gister was de ebi in alle rolle niet vers, smaakloos en niet hoe ik het ken van mr sushi. Bezorger was helaas laat

Van nieuwkerk
8 december 2022

Helemaal goed. Lekker .

Nardy
2 december 2022

Heerlijk, proeft dat het net bereid is. Vlotte erg aardige bezorger!

Monique
1 december 2022

Altijd weer smullen van de sushi van Mr. Sushi. En ook altijd op tijd bezorgd.

JS
30 november 2022

Gekozen voor 'flamed' en zalmpakket. Was succes.

Jacqueline Holkema
27 november 2022

Omg ! het was deze keer echt voortreffelijk! Het is altijd al goed en lekker , maar deze keer ongelofelijk fantastisch!!! zo vers , nog lauw warm . lekkerste ooit !!!

Sabrina
26 november 2022

Warme hapjes waren ijskoud!!! Zaten gewoon in een papieren zakje dus niks om het ook warm te houden… voor wat we kregen vind ik ze belachelijk duur!! Nooit meer bestel ik hier

Suzanne
25 november 2022

Heb langer dan 2 uur moeten wachten, terwijl bij bestellen werd aangegeven dat het een uur zou duren. Na een uur heb ik gebeld en werd aangegeven dat de bezorger op dat moment vertrok (10 min bij mij vandaan). Heb vervolgens nog een uur moeten wachten om vervolgens de bestelling zelf beneden op te moeten halen, omdat de bezorger de bestelling niet naar mijn voordeur wilde brengen… Sushi was oké, maar viel uit elkaar. Erg teleurstellend…

Maartje
25 november 2022

Normaal gesproken ben ik groot fan, maar de bestelling van gisteravond was ronduit teleurstellend. Er zat komkommer in de Dragon Roll ipv avocado, er zat sojasaus bij waar ik expliciet niet om had gevraagd (zonde), maar 1 paar stokjes, garnalenkroketjes waren koud. Liefdeloze boel. Ik bestel de afgelopen tijd bijna wekelijks, maar voorlopig even niet meer. Jammer.

J
23 november 2022

Vandaag sushi besteld het was lekker en vers Alleen ben ik wel teleurgesteld dat vandaag heel weinig masago alleen aan de bovenkant van de carlifornia rol zat .Vorige keer was het rond om heen.

Van Nieuwkerk
21 november 2022
Thomas G
21 november 2022

I had a poor experience tonight. My order was supposed to come to me after 1 hour. After this did not happen, I called and was informed it will take another 45mins. 45mins later I needed to call again to check and I was asked to pick up the order myself, although I had paid for delivery. Next to that, there was a wrong item in my order so I had to walk back again. I actually only live 3 mins away, so given that I waited 2hours, had to pick it up myself plus I am a frequent customer made me very disappointed. I did not really have the chance to address this in the store due to a language barrier (I don’t judge that, but it was frustrating nonetheless). I would also appreciate it if the Mr Sushi stores are proactive about delays and don’t expect customers to reach out.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thije
20 november 2022

Na 2.15 uur pas bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ali
20 november 2022

Top service

Mark
12 november 2022

Geen stokjes, sojasaus en overige zaken bijgeleverd, sushi was goed.

Dennis
10 november 2022

Warme hapjes waren koud. Slechts verpakt in een papieren zak. Dit mag veel beter. Ook een verkeerde roll gehad. Jammer. Kwaliteit van de sushi was wel goed.

Maartje
8 november 2022

Heerlijke sushi en garnalenkroketjes en de gratis roll is altijd fijn :-)

Van Nieuwkerk
7 november 2022

Erg smakelijk en zo op tijd. Klasse

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erna Koelman
6 november 2022

Ik geef steeds aan : GEEN stokjes en gember. En toch zit het er altijd bij, zonde want ik gooi het weg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.manna
1 november 2022
Maurice van Wittene
31 oktober 2022
Ni
24 oktober 2022
Mike
17 oktober 2022

Wat weer heerlijk!

Inge de Kwant
15 oktober 2022

Lekker en snel als altijd!

Noelia
12 oktober 2022

Second time I order crispy tuna, and instead tune I received chicken

Sandih
4 oktober 2022

Always good! Unfortunately received the wrong sushi order but still. Its always amazing!

Naomi
1 oktober 2022

Altijd snel en vers bezorgd

Erika
1 oktober 2022

Het eten was lekker, maar kwam 1 uur later dan eerst vermeld (2 uur na de bestelling plaatsen). Revista wel netjes excuses aangeboden, maar ik moest in de tussentijd zelf iets anders koken voor de kinderen.

Ni
27 september 2022

Heerlijk van smaak. Altijd goed! Gratis rol is echt een pluspunt.

stephanie klaver
27 september 2022

De bestelling was een half uur later dan gepland. Dit hadden ze wel laten weten en ik zou daarom een gratis sushi rol krijgen. Die zat er uiteindelijk toch niet bij. Ook was mijn warme fried sushi koud. Ik bestek vaak bij mr sushi. Maar volgende keer toch weer wat anders proberen

Van Nieuwkerk
26 september 2022

Zeer smakelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Han
19 september 2022

Heerlijk gegeten. Gevarieerd van smaak.

Indiana
18 september 2022

Hele aardige medewerkers. En ook flexibel zijn ze. Als je iets anders wilt dan er standaard in een roll zit dan is dat geen probleem. Ik houd bijv niet van viseitjes maar het is dan geen probleem om die eruit te laten en te vervangen door sesamzaadjes.

Anoniem
16 september 2022
Daniella Heus
13 september 2022

Waren iets vergeten mee te geven. Binnen 10 minuten nabezorging. Vanuit Ams oost naar Diemen. Top!

Jac van Nieuwkerk
12 september 2022

Verrukkelijk en zo vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N
5 september 2022
Kees
4 september 2022
J.
3 september 2022
Deveney
3 september 2022

Helaas geen wasabi, stokjes en sojasaus geleverd. Sushi was verder vers en snel geleverd.

peter
1 september 2022
Keimp
29 augustus 2022

We hadden rond 17:00 in de auto op weg naar huis een bestelling geplaatst met levertijd om 20:45. (We waren niet eerder thuis). Toch kreeg ik een email om 17:36 dat de bestelling onderweg was?! Meteen gebeld en de bezorgen is teruggeroepen. Om 20:45 kwam de bstelling aan de deur. Dus goed ophelost. Kwaliteit van de sushi perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anonym
29 augustus 2022
Jetty
28 augustus 2022

Het was heerlijk, misschien iets minder uitjes er over heen, niet iedereen vindt dat lekker. .aar we hebben heerlijk zitten smullen.

Inge de Kwant
15 augustus 2022
Maria
6 augustus 2022

Super lekker

De Kwant
6 augustus 2022

Heerlijk! En snel!

Erwin
6 augustus 2022

Super lekker!

Van Eijden
3 augustus 2022

De laatste ster nog niet aangekruist om de organisatie scherp te houden

Marie
2 augustus 2022

Heel lekker

Estelle becker
1 augustus 2022

Geweldige sushi, vers, lekker en snel! Op verzoek mijn geflambeerde sushi extra geflambeerd omdat ik in verwachting ben en dat was keurig! Heel tevreden!

S.Benkacem
30 juli 2022

Was heerlijk

Anoniem
29 juli 2022

Wederom heerlijk maar wel wat karig met de soya saus (1bakje) voor 2pers.

L. Mossing
29 juli 2022

In tegenstelling tot meerdere eerdere keren, ben eigenlijk best wel fan van Mr Sushi was het deze keer stukken minder. Het heeft bijna 2 uur geduurd voor dat we ons eten haddden nadat de bestelling geplaatst was, nadat ik een mail kreeg dat de bezorger onderweg was heeft het bijna 50 minuten geduurd voordat hij er was wat resulteerde in lauwe tot koude gyoza's en loempia's, de crispy sushi's waren ook wat taai. Ben dit zeker niet gewend bij Mr Sushi en zal ook echt nog wel blijven bestellen, maar het was wel een domper. Hopelijk de volgende keer weer de gebruikelijke kwaliteit en service

Sb
28 juli 2022

Op tijd, goed verpakt en van erg goede kwaliteit. De gratis extraatjes zorgen ervoor dat ik vanaf nu altijd bij mr. sushi bestel!

Spartak
26 juli 2022

The last two deliveries are awful. Last time it took 2 hours to get an order. When I called, the person said that they would not deliver until they got another order from my neighbourhood. Thanks, I will never order then again

Bibi
26 juli 2022

Voor het eerst slechte sushi bij mister sushi. Alles wat knapperig moest zijn papperig. De bezorging was veel later dan gepland. Jammer na heel veel keer uitstekende sushi.

Luc van de Wiel
24 juli 2022

Snel geleverd door een keurige jongeman, en het was weer allemaal even lekker.

J van Nieuwkerk
22 juli 2022

SUPERGOED.

D.Duijker
21 juli 2022
D.
14 juli 2022

👍👍 Jammer dat je achteraf niet via iDeal fooi kan betalen.

Frank Siblesz
11 juli 2022

De zeewiersalade ontbrak bij de bestelling, hoe kunnen we dit oplossen? Vr grt Frank

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Excuses voor het ongemak. Bij de volgende bestelling kunnen wij de zeewiersalade bij de bestelling doen of de zeewiersalade kan apart geleverd worden.

Vanessa
10 juli 2022

Snel , lekker, klaar om klanten blij te maken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Indy
4 juli 2022

Altijd heerlijke sushi, beetje weinig soja saus als enige kanttekening.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A
1 juli 2022

Heerlijke sushi aanrader , gelukkig hadden ze aktie

De. Duijker
26 juni 2022
Hang-Fa Ham
23 juni 2022

Heel lekker en vers!

Deveney
22 juni 2022

Vers en snel geleverd!

Anoniem
22 juni 2022

Op afgesproken tijd was de bestelling gereed. Sushi was van hoge kwaliteit.

Ali
17 juni 2022

Top

Deveney
14 juni 2022

Vers en op tijd bezorgd!

danielle
13 juni 2022

de sushi smaakte echt heerlijk!! was echt lekker vers allemaal. verbeterpunt?: ik had expres aangekruisd geen gember en geen wasabi tegen verspilling en dit kreeg ik er toch bij.. zonde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Olivia
12 juni 2022

Bestelling en snelle levering prima, de kwaliteit van het eten minder. Sushi nigiri met veel rijst en weinig vis, crispy sushi erg grof met veel uitjes uit n zakje. Niet zo verfijnd als ik van sushi verwacht. Ik heb waardering voor met t harde werken met (te) weinig personeel, maar kwaliteit kan beter.

Noelia
10 juni 2022

One of the sushi’s was wrong, I ordered salmon but I received chicken

Talisa
9 juni 2022

Jammer voor de 2de keer onze bestelling een uur later gehad te hebben gebeld met de winkel bleek dat de bezorging pas na 5 uur word gebracht en wij hadden op de side op kwart over 4 gedrukt , raar dat je dan wel de optie kan invullen ??! Maar de meneer van de winkel heeft het uitgelegd en als excuses gratis drinken aangeboden. Hoop dat jullie wel jullie side aanpassen na de werkelijke bezorg tijden

Jacques van Nieuwkerk
7 juni 2022

Zo lekker en zoals altijd gied verzorgd.

Robin
1 juni 2022

Super lekkere sushi. Alleen mega veel gebakken uitjes en daardoor heel overheersend.

Talisa
31 mei 2022

Had me bestelling om 16:30 aangeklikt maar kwam een uur later…

Sam
30 mei 2022

Enige lastige was dat we vooraf niet konden zien, hoe lang de bezorging zou duren. Hadden we dat geweten, dan hadden we voor deze keer iets anders bedacht. 21.15 uur eten is voor ons wat laat. Evengoed héérlijk gegeten!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabrina
22 mei 2022

Sushi waren lekker en de poke bowl ook maar poke bowl had wel te veel rijst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
20 mei 2022

Ik moest de bestelling na 2 uur gaan halen omdat ie niet kwam

Klant
14 mei 2022
Dennis
14 mei 2022

Netjes bezorgd, vers goede kwaliteit

Hang-Fa Ham
10 mei 2022

Heel lekkeeeeerrrr!

Joost
9 mei 2022
David
9 mei 2022

Altijd lekker en op tijd !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Nieuwkerk
30 april 2022

Superlekker

Ali
26 april 2022
Isariya Chaovanich
25 april 2022

Today I got the food about 50 minutes late. I had order the food on 14.30 pm through website and I would like to get the food 4 pm, This was the first time that I had bad experience with Mr. Sushi

Maria
17 april 2022

Super lekker, en verse

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S. de Groot
10 april 2022

Het zou fijn zijn als bij de bestelwebsite wordt aangegeven hoeveel stuks sushi per bestelde item erbij zit. We bestelden bijvoorbeeld maki, maar hadden geen idee of dit 2,4,6,8 stukjes zouden zijn. Idem voor de nigiri

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne Van der Sluijs
9 april 2022

ik vond wel dat het lang duurde voordat het binnen was, maar het was echt heel lekker!

Ali
9 april 2022

Top eten en precies op tijd voor mijn iftar

.
7 april 2022

Zoals altijd snel gebracht en heerlijk!

Mell
5 april 2022

Eten was goed! Het vreemde is dat je extra moet betalen voor je bestelling via ideal betaling. Eigenlijk is dat gewoon schandalig aangezien ze niet willen dat je met cash gaat betalen , dus er blijven weinig opties over... Maar de klant moet er voor opdraaien

Van Nieuwkerk
4 april 2022

Perfect. Zo smakelijk,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anatoliy
4 april 2022
José Bravenboer
4 april 2022

Heerlijke verse sushi, mooi opgemaakt! Erg lekker gegeten. 🍣

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nienke
2 april 2022
Anissa
24 maart 2022

Erg teleurgesteld, normaal geniet ik van het eten van Mr Sushi altijd maar dit keer was het erg laat maar liefst 1.5 uuur! En daarbij, was het niet te eten. Sorry maat jullie trouwe klant zijn jullie kwijt!

Nani
21 maart 2022
Soenita
18 maart 2022

Mijn bestelling kwam te laat.😣 De bezorger was wel heel vriendelijk🤗

Maurice
15 maart 2022
Karin Kersting
13 maart 2022

Alles heerlijk. De site zou iets duidelijker kunnen zijn wat betreft aantal stuks per besteld soort.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
13 maart 2022

Normaal wel goede sushi, naar zaterdag een zooitje. Lijkt erop alsof de ingrediënten en kwaliteit door de crisis steeds minder wordt Tijd voor Misses Sushi!

els brand
5 maart 2022

alles was goed

Ali
5 maart 2022

Was heerlijk

Ni
28 februari 2022

Overheerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lauren kronemeyer
27 februari 2022
Kasinta
25 februari 2022

Super lekker en op tijd!

Indiana
23 februari 2022

Lekkere sushi, jammer alleen dat onze warme gerechten veel eerder klaar waren dan de sushi zodat die al best lang stonden af te koelen. Was dus al bijna koud toen we thuis waren, jammer! Verder alles goed.

monique adansar
23 februari 2022

Zoals altijd smaakte het ons weer overheerlijk ! de crunchy sushi, de vega en de pittige tonijn smaakte naar meer... HEERLIJK.

Carol Martins
19 februari 2022

Great ✨

Elsa
16 februari 2022

Altijd goede kwaliteit en snelle service

Ellis
15 februari 2022

Bezorgtijd was aan de lange kant maar de bezorger was enorm lief, en de sushi was echt heeeeerlijk. Echt een aanrader voor iedereen.

.
14 februari 2022
SYAE
12 februari 2022

My favorite sushi to order! Altijd heel erg tevreden, sushi on point en levering ook snel :) dankjewel het was weer heerlijk!

Chan
11 februari 2022

Was weer lekker zoals altijd.

PP
8 februari 2022

Lekker! Maar de porties lijken kleiner te zijn dan voorheen.

Paula
6 februari 2022

Lekker zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eva Wilders
1 februari 2022

Heerlijke sushi box. En precies op tijd bezorgd. Attente mensen als we t ophalen

Bouterse
1 februari 2022
Van nieuwkerk
31 januari 2022

Zo lekker en goed verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ivy
30 januari 2022

Super kwaliteit en vers! Ik zeg maar 1 ding aub houden zo want alles smaakt vers en overheerlijk! Niks een dag voorgedraaide Sushi’s alles is heerlijk vers en dat proefde we ook aan de vis en de temperatuur! Houden zo en wij zijn vaste klanten! Ps bedankt voor de bezorger dat hij er zo snel was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Doris
28 januari 2022
Peters
28 januari 2022

Heerlijk!!!!

KC
27 januari 2022
Rdsv
25 januari 2022
-
24 januari 2022
Lizzy
22 januari 2022
J.
21 januari 2022

De poke bowl was zeer karig met ingrediënten. Hoop rijst, beetje kip, hoop komkommer en gebakken/ lenteuitjes. Bezorging was wel voor de aangegeven tijd. En we hadden aangegeven geen stokjes te willen maar die kregen we toch. Zo heeft die functie geen zin natuurlijk.

De. Duijker
16 januari 2022
Ni
16 januari 2022

We werden netjes gebeld of het iets eerder kon komen. Kwaliteit is altijd goed. Wel twee mayonaise sausjes vergeten op de sushi’s te doen, dit deed af aan de smaak, zonder is gewoon minder lekker dan met.

Heleen
13 januari 2022

Heerlijk

Jan
13 januari 2022

Zo lekker. Perfect op tijd geleverd. Één van de betere

J.Bakker
11 januari 2022

Wederom niet compleet, bestelling door elkaar na snelle scooterrit door bezorger.

Nani
4 januari 2022

Snelle service en altijd verse smaak

Van Nieuwkerk
3 januari 2022

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. M.
2 januari 2021

De bezorging was iets later dan ingepland, maar het was heerlijk en wordt prachtig opgediend!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P
31 december 2021

Sushi afgehaald en was niet druk op oudejaarsavond. De sushi smaakte top!

Jennifer de Kom
31 december 2021

Perfect

Mike
28 december 2021

Netjes op tijd en snelle service

JS
28 december 2021
Fahima
27 december 2021

Super slechte service gehad vandaag. Ik miste een rol sushi. Dus contact opgenomen kreeg ik een hele onbeleefde mevrouw aan de lijn die niet mee wilde denken met een oplossing. Ze kapte me verhaal af en wilde niet eens luisteren. Terwijl ik vaker bij Mr. Sushi bestel. Nou dit is de laatste keer voor mij en zal ze zeker niet aanraden

Reactie van Mr. Sushi

Het spijt ons dat onze service u niet is bevallen. U wilde een extra freeroll na een reeds geleverde order. Wij hebben beloofd dat u bij uw volgende bestelling een extra freeroll krijgt. Wij hopen dat dit niet nog een keer voorkomt. Alvast dank voor uw begrip.

Naomi
27 december 2021
Goesje
25 december 2021

Heerlijk zoals altijd en snelle bezorging

Alfred
24 december 2021

Heerlijke sushi op kerstavond en optijd bezorgt door vriendelijke fietskoerier!

Ranjani
23 december 2021

Altijd goed vers en erg lekker

Patricia
20 december 2021

de sushi's waren erg lekker echter is het met de levering niet goed gegaan. Een aantal verkeerde sushi's geleverd en warme hapjes niet geleverd. Na telefonisch contact gehad te hebben zijn de ontbrekende producten alsnog netjes nageleverd. Goede service maar toch weer langer wachten met eten. Warme hapje wel lauw.

Niet tevreden
18 december 2021

Tweede keer hier besteld, tweede keer niet volledige bestelling gehad. Ook de toon van de medewerker aan de telefoon was niet om aan te horen, ben behoorlijk schofterig behandeld terwijl ik een terechte klacht had.

Renee van Hagen
18 december 2021

Heerlijk! Hier bestel ik onze favoriete sushi :)

Ruby
14 december 2021
Chan
12 december 2021

+/- Half uurtje te laat maar mocht de pret niet drukken. Surf en turf is te goddelijk voor woorden. Ik zal zeker nog een x bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pien
10 december 2021

Bestelling was iets te laat. Op zich geen probleem maar de warme gerechten waren lauw. En dat terwijl het nog geen 5 min afstand is van de keuken naar onze eettafel.

Marouan
5 december 2021
Sarah
5 december 2021
Phil
3 december 2021

De sushi was prima! De bezorging duurde wel bijna 1,5 uur.. maar de bezorger verontschuldigde zich, dus dat maakte het minder erg.

Goesje
3 december 2021

Duurde ontzettend lang en het eten was lauw bijna koud.

JS
1 december 2021
Hille
30 november 2021

In de mail werd om 19.11 u gemeld dat het eten onderweg was. We had het 19.50 uur, redelijk koud.

Arie van Eijden
28 november 2021

Voortreffelijke kwaliteit en uitstekende verzorging van de bestelling

Erna Koelman
28 november 2021

Precies op afgesproken tijd werd mijn heerlijke maal bezorgd, ik heb er weer van genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marja
26 november 2021

Het was de eerste keer dat we bij jullie bestelde en dat is altijd spannend. Maar dat was niet nodig geweest. De sushi was echt heerlijk! De bezorging ook correct. Wij komen terug!

WMR
25 november 2021

Bezorging ruim optijd! Eén van de 3 Crispy Chicken rolls, was de kip verbrand, deze heeft de smaak van de gehele roll erg onaangenaam gemaakt.. Normaal altijd prima, nu viel dit toch wel tegen..

jacqueline holkema
22 november 2021

kregen verkeerde bezorging , maar binnen 15 min werd dat opgelost .!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
20 november 2021

Lachwekkende service. Bestel vaker en dit keer wederom gyoza besteld. Krijg vegetarische opgestuurd, dus ik bel en er wordt een bezorger gestuurd om de “normale” gyoza te brengen. Krijg ik wederom de vegetarische opgestuurd.. ik bel en die clown aan de telefoon komt een discussie met mij beginnen dat dit de normale gyoza zijn en dat hij verder niks voor mij kan betekenen. Geen geld terug aangeboden, geen excuses, niks. Triest. Tot nooit meer :-).

Reactie van Mr. Sushi

beste Laura, wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens was! zou het mogelijk zijn dat u contact kunt opnemen met ons zodat wij gezamenlijk een oplossing kunnen vinden? alvast bedankt voor de moeite, Mr Sushi Amsterdam-oost

Wouter
20 november 2021

Sushi is goed, bezorging kwam echter 45 min te laat zonder ons iets te laten weten. Wij moesten bellen om te horen wanneer de sushi zou komen, erg jammer

Rel
19 november 2021

Sushi besteld die zowat ONDERSTEBOVEN werd bezorgd! Had de crispy box, die was helemaal bruin en door elkaar gehusseld.. Leek net of de bak duizend keer geschud was. Foto's gestuurd naar het restaurant, maar de dame vond de sushi "er nog wel goed uit zien" ondanks iedere rol een andere kant op keek. Het enige wat overeenkwam was de kleur: helemaal BRUIN. Ook de double trouble ebi roll was zwaar doorweekt door de truffelmayo die er op zat. Leek net of de bezorger de sushibox ondersteboven heeft meegenomen.. De double trouble ebi roll is, omdat ie letterlijk doorweekt was, gelukkig vervangen. Had ik tenminste iéts te eten. De crispy box heb ik natuurlijk weggegooid. Het leek op eten dat ik niet eens aan mijn hond zou geven. Zwaar teleurstellend. Ontevreden. Ohja, kreeg voor ruim 70eu aan sushi één flesje soja, isgoed johhh.. Jammer dat ik niet 0 sterren kan geven en de foto's niet kan toevoegen!!

Van Nieuwkerk
17 november 2021

Verrukkelijk

Roshan
16 november 2021

Average Sushi, not bad. But we only got one soy sauce for a big portion.

-
14 november 2021

Duurde 2 uur en een kwartier

Richard Langenberg
10 november 2021

Extra sushi gekregen vanwege een birthday party. Super bedankt voor dit cadeau. Zoals altijd super kwaliteit sushi

Ni
10 november 2021

Altijd weer heerlijk! Keurige bezorging.

Laura
9 november 2021

Sushi was heerlijk zoals altijd, en natuurlijk altijd fijn dat we gebruik konden maken van een kortingscode. 2 minpuntjes, we bestellen 4 sushi rolls en een poke bowl en krijgen slechts 2 sets stokjes. Daarnaast was de bestelling ongeveer 15 minuten te laat.

Kerdo
8 november 2021
Gingrr
1 november 2021

Sushi nori bladeren waren heel erg taai, heb 1 uur en 20 min op mijn bestelling moeten wachten. Niet de kwaliteit wat ik van jullie gewend ben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda Huynh
31 oktober 2021

Eten werd uur later bezorgd dan geïnformeerd en de verkeerde freeroll was meegegeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alia
30 oktober 2021

Duurde echt veel langer dan de aangegeven bezorgtijd. Sushi was oké was wel eens beter

Claire
29 oktober 2021

Extra sojasaus bij gekocht ..helaas zat dit er niet bij. Jammer, vooral omdat er al weinig sojasaus in zit.

Elly
28 oktober 2021
Frank L
27 oktober 2021

Altijd een snelle en goede bezorging in Diemen.

Mirjam
26 oktober 2021
Wouter
22 oktober 2021
Robyn
21 oktober 2021

Meeste sushi erg lekker, tempura shrimp roll proefde niet geheel vers. Verder had ik gevraagd om geen krab toe te voegen en was geen gehoor aan gegeven.

Ben
16 oktober 2021

Online bestelling gaat gemakkelijk en snel, gekozen voor afhalen en bestelling stond op tijd klaar, correcte service. Gekozen voor enkele verschillende sushi rollen, maar presentatie (uiterlijk) en smaak vond ik onvoldoende onderscheidend, prijs-kwaliteit verhouding is redelijk. Op aanraden van een kennis sushi besteld, maar mogelijk lag mijn verwachting wat hoger of is het een momentopname.

.
13 oktober 2021
Y
12 oktober 2021

Heerlijk gegeten

Ina
11 oktober 2021

Goeie service, netjes en snel ontvangen.

Ton
11 oktober 2021

Al meerdere keren naar tevredenheid bij jullie besteld maar vandaag was het ronduit slecht. De warme producten stonden bovenop de "rauwe" visproducten. De sushirijst smaakte niet goed, al met al heel erg teleurstellend!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Sorry voor het ongemak, de volgende keer kunt u het aangeven bij ''opmerkingen'' als u de warme gerechten apart verpakt wilt hebben

Petra Zeeman-Visser
11 oktober 2021

Het was fantastisch lekker!

Arash
4 oktober 2021

Goede service en fantastische sushi’s!

Samantha
4 oktober 2021

Ik heb een deel van mijn bestelling niet gekregen. Ik had zelf dubbel besteld dus misschien dat daar de verwarring lag. Normaal gesproken is het altijd goed en hebben ze alles op orde. Foutje kan gebeuren

frank
3 oktober 2021
Nani
2 oktober 2021

Altijd vers en snelle bezorging.

Richard
2 oktober 2021

Zoals gewoonlijk overheerlijke sushi

Marga
2 oktober 2021
Van Nieuwkerk
1 oktober 2021

Bijzonder lekker eten. Verrukkelijk

CAS
27 september 2021

Hebben 1,5 uur moeten wachten terwijl er maar 5 min afstand is tussen ons. Vroeg ook om extra soya kregen we maar 2 soya en stokjes ipv 4 🤷🏽‍♀️

Meijer
27 september 2021

Het smaakte weer heerlijk! Aardige jongen de bezorger en beleefd!

Yvonne
27 september 2021

Heerlijke sushi, zelfs 2 stukjes extra sashimi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

samira
21 september 2021
Rob Sinnema
21 september 2021

Zeer tevreden

Anoniem
16 september 2021

Eten was precies op tijd geleverd! En lekkere sushi

Toon Abcouwer
13 september 2021

Tijdens de bestelling was aangegeven dat ik de bestelling om 1850 kon ophalen. Daar aangekomen bleek dat niet het geval. Ik kon toen weer naar huis. De bestelling werd vervolgens thuis gebracht met een half uur vertraging. Het leverde vervelende vertraging op voor mijn bezoek. De kwaliteit van de bestelling was overigens niet ter discussie. Prima.

Rustenburg
11 september 2021
Devika
10 september 2021

Was lekker maar kreeg geen soja saus en gember

Erna Koelman
9 september 2021

Sushi bowl zag er weer verzorgd uit en smaakte verrukkelijk. De bezorging was goed op tijd

GW
3 september 2021

Snelle bezorging en het eten was heerlijk. Flamed lover box, aanrader!!

Ross
3 september 2021

Prima Sushi en snel bezorgd.

jacqueline holkema
31 augustus 2021

heel erg lekker ,

Melanie
23 augustus 2021

Lekkere sushi! Zeker een aanrader!!

Van Nieuwkerk
21 augustus 2021

Zeer smakelijk en vers. Op tijd gebracht.

van Wittene
15 augustus 2021
E. Alink
15 augustus 2021

De nori was niet meer knapperig en erg taai. Het had waarschijnlijk te lang gelegen voor de bezorging plaatsvond. Ik heb er over gebeld en een kwartier later werd alles opnieuw kostenloos en krakend vers bezorgd. Goede service!

Ik
14 augustus 2021

Heerlijk gegeten!

Marjan
10 augustus 2021

Was heerlijk super snelle levering top echt een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yv
8 augustus 2021

Snelle levering en heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jason
7 augustus 2021
Bastijn
1 augustus 2021

Aanwinst voor Watergraafsmeer! Heerlijke sushi, vers, aardige mensen en heel snel!